Pechino è Brasile anu firmatu un accordu in u cummerciu in i muniti mutuali, abbandunate u dollaru americanu cum'è intermediariu, è previsti ancu di espansione a cooperazione nantu à l'alimentariu è i minerali. L'accordu hà attivatu i dui membri bricianu per fà custruisce u cummerciu massive è e transazzioni rMB direttamente, u scambiamentu RMB yuan per vera vera è vice versa, invece di u dollar US.
L'agenzione di u battisticu maritariu è investimentu hà dichjaratu chì "A aspettativa hè chì questa finiscinu costu, prumomu ancu un cummerciu bilaterale bilaterale è facilita." A Cina hà u più grande cumpagnu di cummercializazione di u Brasile per più di una decenniu, cù u cummerciu bilateral chì hà raccoltu un record US $ 150 Billion l'annu passatu.
I paesi ancu informati à a creazione di un clearinghouse chì furnisce i settentimenti senza u dollaru americanu, è ancu di prestà in muniti naziunali. A mossa hè destinata à facilità è riduce u costu di e transazzioni trà i dui lati è riduce a dependenza di u dollaru di i dollari in e relazioni bilaterali.
Per questa pulitica bancaria aiuterà più è più cumpagnia cinese per espansione a maglia di metallu è metallu in metallu in Brasile.
Tempu post: Apr-10-2023